Daisypath Anniversary tickers

bored me :(

bosannyeeeeeeeee yaAllah !!!! arghhh *campak campak barang* wakakakkaa aku si bosan tidak tahu nak buat ape dan merepek publish bende yang tak penting dalam blog aku ni hahahah xD mengong :p aku comel :D *muntaaaaaahhh sikiiit* uwahhuwahhuwaahhh ! sayaaaaang.. sayaaaaang.. sayaaa sayaaang awaaak :* weheeeee *tutup muke* aku bosaaaaaaaaaaaaaan yaAllah haihh.. bile awak nak balik ni sayang ? saye bosan lah.. tak dek sape nak layan saya.. sayaa bosan.. saya nak awaaaaak ! nak awaaaak :D muaahhh muaahh :** loveyouuuuuuuuuuuuuuu ! nak cuci mukelaaahh jap lagi sblm tido.. pakai mask and rest for a while hope my face will nice and stay beauty than before :') aminnnn ! sayaaaaa nak muke bersiiiiihhhh lawaaaaa :( aku rase muke aku tak deklah lawaa mane tapi aku tetap bersyukur dengan pemberiannya :'D Alhamdulillah thanks yaAllah :'* aku nak kuyusssshhhhhh ! naaaak please ? sikiit je bukannye nak kurusss sangaaat. tapi nak sikit jee supaye tak dek lah kelihatan selekeh dan buruk sangaaat :'D tak salahkan nak jage anggota badan yang dieberi pinjam oleh Allah untuk kita :')) hee

No comments:

Post a Comment